donderdag 28 januari 2010

huidig project

Op dit moment ben ik bezig met het 'puntjes' kleed voor Jelle.
Heb het plan dat het voor zijn verjaardag af moet (dan heb ik nog 3 maanden).
Een eerste schifting

En dan zou dit het ongeveer moeten worden.
In totaal zijn het 20 rijen met op de breedste punt 39 puntjes. En in totaal 300 puntjes. Stofjes is een allergaartje van quiltstoffen, oud beddengoed en snippers die uit diverse voorraden van andere quiltsters komen. Ik had er nog wat meer, maar die belande toch op de 'het is het net niet' stapel.
Gelukkig kan ik die weer verwerken in mijn hexagonnen waar ik inmiddels (aangestoken door mijn bee vriendinnetjes) mee begonnen ben.
Inmiddels zitten de eerste 9 rijen volledig aan elkaar en dat begint er leuk uit te zien.
Heeft Jelle straks ook een kleedje voor op de bank. Nienke heeft tenslotte haar sterrenkleed en daar mag hij niet aan zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten