zondag 28 februari 2010

laatste dag van de maand

Ben deze blog begonnen, maar er moet nog een beetje struktuur komen in de hoeveelheid blogjes.
Vandaag een eerste poging om iets concreter te zijn.
De laatste dag van de maand.
Wat is er afgekomen deze maand.
Op quilt gebied niets, ben bezig met een puntjeskleed voor Jelle. Wel een eind gevorderd maar nog geen top. Ik moet nu nog 4 rijen toevoegen en dan is ie echt af (1 rij moet zelfs nog in elkaar gezet worden).
Ook ben ik inmiddels lekker bezig met mijn Hexagonnen. Is erg fijn dat het zo makkelijk beet te pakken is en je even snel weer een paar omvouwt, rijgt of aan elkaar zet. Met 2 kids om je heen is het tenslotte niet altijd even makkelijk om de naaimachine weer van stal te halen (en die heb ik voor de puntjes echt nodig).
Verder zijn er 2 projecten die voortdurend in mijn kop spoken, de WOW die ik nog heb liggen van de cursus 3 jaar geleden (shame shame shame) en mijn Round Robin die ik samen met 6 andere heb gemaakt.
Jantine heeft de hare af de ridderquilt. Maar dat is ie van mij echt nog niet.
Op crea gebied wel wat af. Ik heb 2 schaar etuitjes gemaakt en een naaldenboekjezie blogje.
Komende week weer bee, als het goed is kunnen de meiden me helpen aan paars voor mijn hexagonnen, daar had ik echt zeer weinig van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten