donderdag 29 april 2010

maar weer even een update

Het schiet niet op als je een blog hebt, maar hem niet bij houdt.
Het is weer eind van de maand dus moet ik toch maar eens even tijd maken om wat op te schrijven.
Ben lekker bezig geweest. Jelle zijn puntjes kleed moet ik vandaag het laatste stukje binding aan zetten en dan is ie klaar. Precies op tijd voor zijn verjaardag (morgen).

Heb een erg leuk tasje gemaakt.
Patroon heb ik van deze blog.
Speciaal gemaakt voor iemand die er denk erg blij mee gaat zijn.
Heb ook al ideetjes voor meer van deze want ze zijn erg leuk.

Moet nu een beetje vaart gaan maken want eigenlijk wil ik voor het eind van mei 2 dekentjes af hebben. eentje voor een baby en de ander voor mijn nichtje die 1 word. Moet alleen nog even bedenken wat voor patroon, de stof ligt al klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten