zaterdag 6 november 2010

pincushion swap

Ja het is pincushion day. Nu kunnen we dus eindelijk al die mooie stukjes handwerk zien.
Mijn partner was Marieke van http://quiltpassie.web-log.nl/blog/2010/11/hoe-dit-blog-tot-stand-kwam.html ook wel de tuinliefde.web-log.
Ik kreeg al heel snel mijn pincushion van haar in een grote envelop samen met een reep chocola. Nu ben ik geen pure eter dus manlief heb ik mee kunnen laten genieten van de voordelen van een swap ;)


Een mooi rond bolletje met een stitchery erop.
Hij ligt hier nog in de boekenkast te pronken, nog maar eens kijken of ik hem voor 'dagelijks'gebruik gebruik of dat het een mooi item is om lekker te showen.

Thanks in ieder geval voor deze pincushion Marieke, en Jeannet (en hulp) bedankt voor de swap

7 opmerkingen:

  1. Oh hier ook weer een gaaf kussen! fijn weekend, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, de Mariekes waren een setje. Wat heb jij een lief kussentje gekregen, maar ik zag dat jij ook een heel mooi origineel speldenkussentje gemaakt hebt. En via de swap kom je nog eens ergens, volgens mij ben ik hier nog niet eerder langs geweest. Je maakt leuke dingen, die 'puntjesquilt' is heel mooi van kleur! groetjes Peti lepetitbonheur.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi speldenkussentje heb je gekregen! En je hebt een bijzonder mooie gemaakt!
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat manlief ook mee mocht genieten ;-) Hebben ze toch ook nog wat voordeel bij onze hobby niet? Leuk wat je ontvangen hebt met extra's en wat prachtig en origneel wat je gemaakt hebt! Heel erg leuk! Heb je hem helemaal from scratch gemaakt of een basis gebruikt! Mijn complimenten!

    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook nogmaals bedankt, Marieke. Met het voetje komt het helemaal goed. Mijn lief neemt dat op zich. Echt prachtig gemaakt! Ga je meer op dit blog plaatsen? Ik vind dat je prachtige dingen maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik moet eigenlijk wel meer plaatsen, maar het ontbreekt me af en toe aan tijd.
    ik ga wel mijn best doen

    BeantwoordenVerwijderen